středa 21. ledna 2015

V Kecerovciach obnovujú folklórny súbor

Dňa 30.9. 2014 sa uskutočnil konkurz na tanečníkov, muzikantov a spevákov do rómskeho folklórneho súboru LUNA Kecerovce. Konkurz viedol staro-nový vedúci súboru Slavomír Pecha.
Na konkurz  prišlo viac ako 40 mladých ľudí z Keceroviec, ktorý sa chceli stať členmi súboru.  Do súboru bolo vybratých 12 nových členov , ktorý svojimi schopnosťami a nadaním presvedčili Slavomíra.
Pýtali sme sa niektorých uchádzačov ako prebiehal konkurz:
„Bolo to dosť náročné, ale ja už mám skúsenosti  s tancovaním, čo sa mi pri tomto konkurze veľmi hodilo, takže som rád, že som postúpil“, povedal  14. ročný  Julo.
„Konkurz bol dosť ťažký, s tancom som nemal problém,  ale neviem ,ako som skončil ,lebo spev mi nešiel veľmi dobre. Dúfam, že prejdem ako tanečník“, povedal  16. ročný Peter.
„Ja som to mala pomerne jednoduché, lebo už od malička som nemala nikdy problém tancovať, alebo spievať pre ľuďmi. Asi to mám v krvi. Slavomír vravel, že som vybratá do súboru ako speváčka a tanečnica, takže sa teším na tréningy a hlavne na vystúpenia. Dúfam, že ich bude veľa a všelikde“.
Aký boli uchádzači, sme sa pýtali vedúceho súboru : „ Bolo tu veľa nadaných malých ľudí a preto bolo veľmi ťažké povedať tým, ktorý sme nevybrali, že nepostúpili, ale som si istý, že tí , ktorí boli vybratí  budú robiť všetko preto , aby súbor mohol úspešne prezentovať rómsku kultúru.
Prvý  tréning sa uskutoční  1.10.2014 o 15:00 v budove komunitného centra Kecerovce, kde sa začnú učiť jednotlivý formácie a choreografické prvky folklórneho súboru LUNA Kecerovce.

Július Pecha ml., Vojtech Vidlička, Peter Miko, Kecerovce

1 komentář:

  1. dobrý deň
    Ja som kelvine peters
    Ja som na vaše služby pre všetky vaše pôžičky naliehavo potrebujú alebo začať projekt.
    Sme tu pre vás.
    S nami je bezpečnejšie!
    E-Mail: sospepfinance@gmail.com

    OdpovědětVymazat