středa 21. ledna 2015

Mikulášská párty v Kecerovciach

Dňa 5.12.2014 sa v priestoroch kultúrného domu v Kecerovciach zišlo priblížne 60 mladých ľudí z obcí Rankovce, Kecerovce, Vtáčkovce a Boliarov, ktorí sa v uplynulom roku aktívne zapájali do verejného života v Kecerovsko-Olšavskom mikroregióne. Záverečnoročnú mikulášsku párty zorganizovalo občianské združenie Pre lepší život, ktoré vedie program YEPP Kecerovce - Olšava. 
Cieľom stretnutia bolo poďakovať všetkým mladým aktivistom ako aj celému teamu YEPP Kecerovce - Olšava za ich prácu počas roka 2014.  Medzi pozvanými nechýbali ľudia, ktorí pomáhajú nielen združeniu Pre lepší život ale aj programu YEPP ako napríklad starosta obce Rankovce Stanislav Hada, priatelia z romského medialného centra MECEM, zastúpení Jarmilou Vaňovou s manželom, Ondřej Poduška z organizácie Člověk v tísni Slovensko a iní.
O kultúrny program sa postarala samotná mládež. Skupina z Vtáčkoviec sa prezentovala spoločenským tancom, mládež z Rankoviec predstavila svoju hudobnú skupinu a kecerovský folklórny súbor ukázal svoj nový program. Všetci hostia sa zabavili aj počas spoločenských súťaží a kvízov. A keď už všetci boli vysúťažení a vytancovaní, s veľkým očakávaním sme čakali na príchod sv. Mikuláša, ktorý priniesol pre každého nejakú tú drobnosť. Na konci oficálnej časti sme rozdali každému prskavky, spoločne si zaspievali najznámejšiu vianočnú pieseň Tichá noc a popriali si pokojné a požehnané vianočné sviatky. A voľný program sa mohol začať. Tancovalo sa do večera. Už sa tešíme na aktivity v budúcom roku.

Róbert Géza, Kecerovce

2 komentáře:

  1. dobrý deň
    Ja som kelvine peters
    Ja som na vaše služby pre všetky vaše pôžičky naliehavo potrebujú alebo začať projekt.
    Sme tu pre vás.
    S nami je bezpečnejšie!
    E-Mail: sospepfinance@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. dobrý deň
    Ja som kelvine peters
    Ja som na vaše služby pre všetky vaše pôžičky naliehavo potrebujú alebo začať projekt.
    Sme tu pre vás.
    S nami je bezpečnejšie!
    E-Mail: sospepfinance@gmail.com

    OdpovědětVymazat