čtvrtek 22. ledna 2015

Aký bol rok 2014 pre Petrovú?

Vyzvali sme členov mládežníckej skupiny z Petrovej, aby zhodnotili, čo pre nich bolo v uplynulom roku najzaujímavejšie. Pravdupovediac, nečakali sme že nás budú až tak vychvalovať, ale ďakujeme :).

Soňa:
Bolo mi dobre v Krakove aj na Stebníckej Hute, kde sme sa učili o právach. Boli tam zaujímavé aktivity, všetko ma to zaujalo. Som rada, že som spoznala takých dobrých ľudí a som veľmi rada, že som sa naučila zaujímavé veci. Ďakujem Jergušovi aj Člověku v tísni.

Jano:
Som rád, že som mal možnosť spoznať zaujímavé aktivity.
Som rád, že som mal možnosť cestovať po krásnych mestách.
Som rád, že som stretol dobrých a chápavých ľudí.
A za celý rok, po ktorý som sa zúčastňoval na rôznych stretnutiach a aktivitách vďaka. Ďakujem Andrejovi, Monike, ktorá nám vo všetkom pomohla a tiež Jergušovi, ktorý nás vo všetkom podporoval. Ďakujem všetkým osobám, ktoré mi otvorili srdce, aby som mohol pokračovať v tom, čo som sa v priebehu roka naučil. Prajem všetkým šťastné a veselé Vianoce, šťastný Nový rok, prežitie veľkej lásky, pokory a pokoja.

Františka:
Všetko, čoho som sa v tomto roku zúčastnila bolo dobré.
V Krakove to bolo úžasné, tam som veľa zažila a som rada, že som tam išla. Najlepšie bolo stretnutie na Šírave, tam prebiehali zaujímavé aktivity. Cítila som sa tam dobre a veľmi ma to zaujímalo.
Aj novinárske tréningy na Stebníckej Hute ma veľmi zaujali. Vďaka lektorom som sa toho veľa naučila, keby nie oni, tak by sme teraz nevedeli veľa vecí. Ďakujem, že sme toho mohli v uplynulom roku toľko urobiť.
My v Petrovej chceme dokázať ešte veľa vecí, chceme sa ešte viac učiť a rozvíjať naše záujmy. Chceme dokončiť komunitné centrum, obnoviť náš židovský les a rozbehnúť výstavbu rodinných domkov.
Ďakujem Andrejovi, Monike, Ele a všetkým, čo pre nás veľa urobili a prajem vám v novom roku veľa šťastia a lásky.

Martin:
Na všetkých školeniach a stretnutiach mi bolo v tomto roku dobre, ale najlepšie som sa cítil na Slnečnom majeri, lebo tam som sa naučil, aká je práca novinára. Na vlastnú kožu som mohol precítiť, aké to je a že ich práca nie je ľahká. Ďakujem všetkým, ktorí ma to naučili.
A ešte ďakujem ľuďom v Člověku v tísni, lebo bez nich by som nič z toho nevedel – aké sú naše práva, ako sa robia noviny, ako vyzerá Krakov a Osvienčim.

Denisa:
Celý rok som sa veľmi rada zúčastňovala na všetkých školeniach. Na každé jedno som sa veľmi tešila. Som veľmi rada, že som mala možnosť naučiť sa vždy niečo nové, všetky tréningy mi niečo dali – veľa nových informácií a skúseností. Bola by som veľmi rada, keby sme mohli pokračovať aj ďalej.
Za možnosť zúčastňovať sa na všetkých tohtoročných podujatiach by som sa chcela poďakovať Jergušovi a ľuďom z organizácie Člověk v tísni. Odkedy som sa začala zúčastňovať na rôznych školeniach som si zvýšila sebavedomie a ceľkovo ma to posunulo o dosť ďalej.
Ďakujem za všetky nové informácie a skúsenosti. A teším sa na ďalšie pokračovanie.



Žádné komentáře:

Okomentovat