středa 21. ledna 2015

Čo je mojim cieľom do budúcna?

Mojim cieľom je študovať na hudobnej škole, ukončiť ju a byť muzikantom. Je zlé nemať ukončenú školu a pre mňa je vzdelanie veľmi dôležité. Nie je to ľahké sa niekam dostať, ale ja sa nechcem vzdávať. Keď nám život dáva šancu získať vzdelanie, je treba ju využiť, čo si niektorí ľudia stále nechcú uvedomiť a to je veľmi zlé.
Ja chcem v živote niečo dosiahnuť a nebyť len taký obyčajný člověk, ktorý nedosiahnul žiadne vzdelanie.
V budúcnosti chcem aj pomáhať ľuďom, napríklad mojej rodine a žiť tak, aby na mňa moja rodina bola hrdá.
Keď som mal takých 15 rokov, moja rodina si myslela, že som iba lajdák, no teraz chcem dokázať, že nie som taký, ale že sa zaujímam o vzdelanie.


Daniel Miko, 21 rokov, Petrová

1 komentář:

  1. dobrý deň
    Ja som kelvine peters
    Ja som na vaše služby pre všetky vaše pôžičky naliehavo potrebujú alebo začať projekt.
    Sme tu pre vás.
    S nami je bezpečnejšie!
    E-Mail: sospepfinance@gmail.com

    OdpovědětVymazat